SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATII

În anul 2001, sistemul de management al calitatii a fost certificat conform SR EN ISO 9002 / 1995 de catre Rafinaria Steaua Romana pentru Asigurarea Calitatii ( SRAC ) .
Dupa abrogarea SR EN ISO 9002 / 1995, în Rafinaria Steaua Romana , a fost documentat si implementat sistemul de management al calitatii conform SR EN ISO 9001 / 2001 , care promoveaza adoptarea unei abordari bazate pe proces , în scopul cresterii satisfactiei clientului si îndeplinirii cerintelor acestuia . Conducerea executiva a Rafinariei Steaua Romana a stabilit politica referitoare la sistemul de management al calitatii . Un obiectiv major al societatii este grija pentru client concretizata în produse si servicii de înalta calitate .

Conducerea societatii actioneaza pentru :
- satisfactia completa a clientului prin indeplinirea asteptarilor sale privind performantele produselor si serviciilor , precum si efectele economice ale acestora;
- instruirea personalului care desfasoara activitati ce influenteaza calitatea prin deciziile de alocare a resurselor financiare , umane si tehnice ;
- asigurarea si mentinerea conditiilor de lucru sigure si sanatoase in toate locurile de munca din cadrul rafinariei;
- protejarea mediului prin respectarea tuturor legilor aplicabile privind protectia mediului, prevenirea poluarii, minimizarea emisiilor, reducerea impactului asupra mediului , diminuarea poluarii istorice.
Incepand cu anul 2004, sistemul de management al calitatii din Rafinaria Steaua Romana este certificat de catre SGS / UKAS, ca fiind conform cu ISO 9001 / 2000.
sitemul de calitate